FAQ


Bez pokladničného dokladu to nejde. Je potrebné kúpiť Brumíka v obchode a pokladničný doklad si uschovať, aby ste sa pri registrácii mohli preukázať jeho číslom.

Pri registrácii zadajte evidenčné číslo z pokladničného dokladu, často označované ako číslo dokladu. Ak ho na doklade nenájdete, zadajte iný kód s aspoň 3 znakmi.

Stačí, aby pokladničný doklad obsahoval aspoň jeden akýkoľvek produkt Brumík od spoločnosti Mondelēz a výhra môže byť vaša. Avšak čím viac pokladničných dokladov nahráte, tým väčšiu máte šancu na výhru. Všetky pokladničné doklady musia byť vystavené v súťažnom období, t. j. od 1. 8. 2025 do 31. 8. 2025.

Áno, môžete nahrať ľubovoľné množstvo pokladničných dokladov. Čím viac ich nahráte, tým vyššiu máte šancu na výhru! Vyhrať môžete opakovane, avšak v každom hernom kole len raz.

V prípade výhry vás budeme informovať (zvyčajne do 7 pracovných dní od žrebovania) na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Po skončení súťaže vás v prípade výhry hlavnej ceny budeme kontaktovať so žiadosťou o vaše údaje, aby sme vám mohli cenu doručiť. V prípade výhry vedľajšej ceny vám bude cena zaslaná e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú v súťažnom formulári do 60 dní od skončenia súťaže.

Zoznam výhercov nájdete po skončení súťaže (najneskôr do 14 dní od skončenia súťaže) v záložke „Výhercovia“. Zverejnené bude iba meno a počiatočné písmeno priezviska.

Výhra vám bude odoslaná najneskôr do 2 mesiacov od ukončenia súťaže, t. j. do 30. 10. 2025. Prosíme vás o trpezlivosť.

Áno. Stačí si stiahnuť alebo odfotiť pokladničný doklad vo formáte JPG, JPEG alebo PNG. Pokladničný doklad musí obsahovať názov e-shopu a potrebné informácie, ako je dátum nákupu a číslo pokladničného dokladu. Online pokladničné doklady možno nahrať rovnakým spôsobom ako papierové.

© 2025 Mondelez Europe Services GmbH - organizačná zložka Slovensko