FAQ


Bez pokladničného dokladu to nejde. Musíte si nakúpiť v obchode a doklad si uschovať, aby ste sa pri registrácii mohli preukázať číslom z dokladu.

Pri registrácii zadajte evidenčné číslo z pokladničného dokladu, ktoré sa často označuje ako číslo dokladu. Ak ho na doklade nenájdete, zadajte iný kód s minimálne 3 znakmi.

Stačí, aby pokladničný doklad obsahoval jeden akýkoľvek produkt Brumík od spoločnosti Mondelēz a výhra môže byť vaša. Avšak, čím viac pokladničných dokladov nahráte, tým väčšia je šanca na výhru. Všetky pokladničné doklady musia byť vydané v súťažnom období, t. j. medzi 1. 5. 2025 a 30. 6. 2025.

Áno, môžete nahrať ľubovoľné množstvo pokladničných dokladov. Čím viac ich nahráte, tým vyššiu máte šancu na výhru! Vyhrať môžete opakovane, avšak v každom hernom kole len raz.

V prípade výhry vás budeme informovať (zvyčajne do 7 pracovných dní od žrebovania) na e-mailovej adrese, ktorú ste vyplnili. Po skončení súťaže vás budeme kontaktovať s prosbou o vaše údaje, aby sme vám mohli doručiť výhru.

Losovanie prebieha podľa stanovených pravidiel a každého výhercu budeme kontaktovať e-mailom po každom žrebovacom kole (najneskôr do 7 pracovných dní). Zoznam výhercov nájdete po skončení súťaže (najneskôr do 14 dní od skončenia súťaže) v záložke „Výhercovia“. Zverejnené bude iba meno a začiatočné písmeno priezviska.

Výhra bude odoslaná maximálne do 2 mesiacov po skončení súťaže, t. j. do 31. 8. 2025. Prosíme vás o trpezlivosť.

© 2025 Mondelez Europe Services GmbH - organizačná zložka Slovensko