Môžem použiť platobný doklad, ktorý bol zakúpený pred začiatkom alebo po skončení súťažného kola?
Je nam ľúto, ale platobný doklad musí byť z obdobia, v ktorom sa koná súťažné kolo.
Nemám platobný doklad, môžem sa zapojiť?
Zapojiť sa môžete, ale v danom kole súťaže budete nákup v obchode musieť uskutočniť. Keď budete vylosovaní, bude od Vás platobný doklad vyžadovaný.
Koľko produktov Brumík musím nakúpiť, aby som vyhral/a?
Stačí len 1 produkt Brumík od spoločnosti Mondelēz na platobnom doklade a výhra môže byť Vaša. Platobný doklad musí byť vydaný v odbodí, kedy daná súťaž prebieha.
Ako sa dozviem, že som vyhral/a?
O výhre Vás budeme informovať komentárom pod súťažným príspevkom, v ktorom Vás vyzveme ku poslaní údajov a doloženie platobného dokladu do súkromnej správy.
Môžem súťažiť opakovane?
Súťažiť môžete pri všetkých súťažných príspevkoch, ale len jedným súťažným komentárom.
Môžem vyhrať opakovane?
Je nám ľúto, ale vyhrať môžete len raz.