Nemám pokladničný doklad, ako sa môžem zapojiť?
Bez pokladničného dokladu to bohužiaľ nejde. Je nutné uskutočniť nákup v obchode a doklad si uschovať, aby ste sa mohli pri registrácii preukázať unikátnym kódom.
Aký kód z pokladničného dokladu mám zadať a koľko znakov musím vyplniť?
Preferujeme, keď pri registrácii zadáte kód DKP, OKP alebo KP – stačí vyplniť aspoň prvých 8 znakov. Je však možné, že doklad ani jeden zo spomínaných kódov obsahovať nebude. V tom prípade zadajte akýkoľvek iný kód, ktorý má aspoň 8 znakov.
Koľko produktov Brumík musím nakúpiť, aby som vyhral/a?
Stačí, aby pokladničný doklad obsahoval jeden akýkoľvek produkt Brumík od spoločnosti Mondelēz a výhra môže byť vaša. Avšak, čím viac dokladov nahráte, tým je väčšia šanca na výhru. Všetky doklady musia byť vydané v súťažnom období, tj medzi 1. 5. 2024 a 25. 6. 2024.
Môžem súťažiť opakovane?
Áno, môžete nahrať ľubovoľné množstvo pokladničných dokladov. Vyhrať však môžete iba raz.
Ako sa dozviem, že som vyhral/a? A čo potom ďalej?
V prípade, že ste vyhral/a, informujeme vás o tom (spravidla do 7 pracovných dní) od vašej registrácie účtenky na e-mailovej adrese, ktorú ste tu vyplnil/a. Po skončení súťaže vás budeme kontaktovať s prosbou o vaše údaje, aby sme vám mohli doručiť výhru.
Bude niekde zverejnené, kto vyhral?
Z dôvodu ochrany osobných údajov výhercu zverejňovať nebudeme. Žrebovanie prebieha podľa stanovených pravidiel a každého z výhercov budeme kontaktovať prostredníctvom e-mailu.
Ak vyhrám, kedy mi príde výhra?
Výhra bude odoslaná maximálne do 2 mesiacov po skončení súťaže, tj do 31. 8. 3024. Buďte preto, prosím, trpezlivý/á.